COMUNICAT D’ESQUERRA RUBÍ EN REFERÈNCIA A L’ANUNCI DE LA GENERALITAT SOBRE EL FUTUR PARC INTERURBÀ QUE S’UBICARÀ A L’ANTIC CAMP DE GOLF

El Grup Municipal d’Esquerra Rubí s’ha manifestat sempre contrari al camp de golf ubicat als terrenys de Can Sant Joan i ha estat sempre al costat de les diferents plataformes ciutadanes que s’hi han oposat frontalment proposant en el seu lloc un espai verd obert a la ciutadania. L’any 95 ja va ser l’únic grup polític que va votar en contra d’aquest camp de golf.

L’anunci de dilluns del vicepresident de la Generalitat, Jordi Puigneró, de  convertir aquest espai de manera parcial (75%) en un gran parc que servirà com a corredor ecològic suposa una victòria històrica de la mobilització ciutadana. Malgrat això, la formació republicana segueix reivindicant la necessitat que aquest parc interurbà ocupi el 100% dels terrenys de Can Sant Joan. El portaveu d’Esquerra Rubí, Xavier Corbera, ha afirmat que “hem aprofitat l’oportunitat de recuperar l’espai del camp de golf per a la ciutadania. El compromís d’Esquerra a nivell municipal i des del govern de la Generalitat amb la preservació del medi natural està obtenint els seus fruits”. La formació republicana també ha assenyalat la incansable tasca feta des de la Plataforma Reconvertim el Camp de Golf.

Esquerra Rubí proposa crear una comissió de treball per definir el futur d’aquest espai i la seva gestió. La formació republicana seguirà reivindicant que el 100% de l’espai sigui un parc públic interurbà.

Rubí, 28/09/21

Enviar un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

La configuració de les galetes d'aquesta web esta definida per a "permetre galetes" i d'aquesta forma oferir-te una millor experiència de navegació. Si continues utilitzant aquest lloc web sense canviar la configuració en aquesta web es defineix com a "permet galetes" per donar-li la millor experiència possible la navegació. Si continueu utilitzant aquest lloc web sense necessitat de canviar la configuració de galetes o feu clic a "Acceptar" per sota de llavors vostè consent a això.

Tanca